آشنایی با کامپیوتر رومیزی

لذت بخش میباشد ولی افسانهی شاد زیستن برای همیشه را نمیتوان جدی گرفت چرا که افسانهای وابسته به دنیای کودکانه است. دنیایی به دور از واقعیت های تلخی که در زندگی با آنها روبرو خواهیم شد. همین موضوع دربارهی اسطورهی بهشتِ ابدی هم صدق میکند که بیشتر به درد کهن سالان میخورد، کسانی که زندگی را پشتِ سر گذاشتهاند و باید آمادهی عبور از آخرین در باشند که به سوی شب باز میشود.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 685
4,300,000 تومان
اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222
اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222 با طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است.اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222 با قدرت بخار 15 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.
اسپر سوساز مدل RL-222 مجهز به نازل توليد بخار و آب جوش است. كه از آن برای تهيه كاپوچينو و كف شير و اع نوشيدنی های گرم استفاده ميشود.
در اسپرسو ساز مدل RL-222 نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است كه استفاده از آن را ساده كرده است. همچنين اسپرسوساز زیگما مدل RL-222 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است. كه به شما كمك ميكند تعداد بيشتری فنجان قهوه را پيش گرم كنيد و از نوشيدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببريد.
اسپرسو ساز مدل RL-222 دارای دو فيلتر قهوه تك و دوبل است كه شما می توانيد از آنها استفاده كنيد.
پلوپز فیلیپس مدل HD3038 Fuzzy Logic
پلوپز «فیلیپس» مدل «HD3038» یکی از لوازم برقی حرفهای و مدرن این شرکت برای استفاده در آشپزخانه است که از طراحی بسیار زیبا و عملکردهای مختلف بهره میبرد. استفاده از این پلوپز چندکاره فوقالعاده آسان است و طراحی آن نهتنها از کیفیتی قابلتوجه بهره میبرد، بلکه به زیباساختن آشپزخانهی شما و همچنین سهولت پختوپز کمک میکند. مهمترین قابلیتهای این دستگاه پخت برنج، پخت کیک، پخت سوپ، بخارپز و بازگرمکردن است. پلوپز فیلیپس مدل HD3038 امکان پخت برنج را به صورتهای مختلف برای کاربر میسر میسازد که دو مورد آنها عبارتاند از برنج کتهای (Congee) و برنج با تهدیگ (Claypot Rice) که بسیار موردعلاقهی ذائقههای ایرانی هستند. کاربری دستگاه هم بسیار آسان بوده و کافی است مصرفکننده ضمن ریختن آب و دیگر مواد به داخل دیگ و زدن گزینهی منو، روش پخت مربوطه را انتخاب و کلید پخت را فشار دهد. سرعت پخت هم از طریق چند کلید پایین پنل قابل انتخاب است. قابلیت کیکپز نیز از دیگر امکانات بسیار قابلتوجه این مدل بهشمار میرود؛ کافی است ظرف را چرب کرده، مواد کیک را داخل آن بریزید و گزینهی پخت کیک را انتخاب کنید. ظرف تفلون نیز چندلایه و با کیفیت قابلتوجهی تولید شده است. تایمر و گرمنگهدارندهی قابلتنظیم برای طولانیمدت و دستگیرهی قابلچرخش که برای حمل آسان طراحی شده، از دیگر مشخصات این پلوپز زیباست.
جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD
موتور جاروبرقی BGL8GOLDIR بوش بسیار قدرتمند و کم صدا میباشد و توان مصرفی آن 2200 وات است. تکنولوژیIn ‘genius Gold Edition که در این جاروبرقی تعبیه شده، یک تمیزی فوقالعاده را برای شما به ارمغان میآورد. سیستم Power Protect طراحی شده توسط شرکت سازنده با60 درصد قدرت مکش بیشتر باعث میشود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید، همچنین وجود این سیستم باعث افزایش مکش جاروبرقی در زمان نیمه پر بودن کیسه می گردد. سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی در مکش دارد که باعث نتایج عالی در جارو کردن با مصرف انرژی کمتری میشود. این جاروبرقی دارای موتور کمپرسور HiSpin با تیغه های ایرودینامیک و کاملا کالیبره یکی از کم مصرف ترین جاروهای موجود در بازار است. فیلتر این جاروبرقی هپا (HEPA) میباشد که با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می کند و مانع از پخش شدن در محیط میشوند و هوای خروجی 99 درصد بدون ذرات آلرژیزا هستند. همچنین این فیلتر قابل شستشو میباشد. پارویی این مدل جاروبرقی بوش مجهز به Air Bumper است که از ایجاد خطوط سیاه روشن روی مبلمان و از ایجاد خط و خش روی سطوح جلوگیری میکند. حجم کیسه گرد و غبار این مدل جاروبرقی 5 لیتر میباشد که این حجم باعث میشود شما ماه ها از یک کیسه استفاده کنید و در هزینه خرید مداوم کیسه صرفهجویی کنید. پاکت مصرفی این مدل جاروبرقی بوش تیپ G میباشد. وجود 5 عدد کیسه اضافی داخل جعبه دستگاه و برخورداری از شلنگ کنفی از دیگر مزایای این جاروبرقی بشمار میآید. لوازم جانبی همراه جاروبرقی شامل 3 ابزار حرفهای میباشد که شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند درزها و برس سری حرفهای که مجهز به سیستم Silence Sound است که باعث عملکرد بیصدا و آرام میباشد. لوله خرطومی این جاروبرقی بسیار باکیفیت است و به راحتی پاره نمی شود و تغییر شکل نمیدهد. این جاروبرقی بوش با دارا بودن لوله پلاستیکی تلسکوپی خود مناسب هر کاربری میباشد زیرا میتواند به راحتی لوله جاروبرقی را بلند و کوتاه کند. دسته این مدل جاروبرقی ارگونومیک میباشد که باعث سهولت در استفاده از آن میشود.
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713
جاروبرقی مدل «MC-CG713» از جاروبرقیهای کیسهای شرکت «پاناسونیک» (Panasonic) بوده که در رنگهای سفید، آبی و قرمز تولید و عرضه شده است. این دستگاه علاوهبر بهرهمندی از قدرت و کیفیت بالا از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهمترین آنها میتوان به قابلیت دمنده اشاره کرد. گاهی با سریهای مختلف جارو و تغییر قدرت مکش همچنان نمیتوان برخی نقاط دسترسناپذیر بهویژه زیر کابینتها یا مبلمان را بهخوبی جارو کرد؛ اما با قابلیت دمنده در جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 کافی است لولهی خرطومی را به بخش دمنده متصل کرده و دستگاه را با قدرت موردنظر روشن کنید تا گردوخاک یا زبالهها از آن نقطه دور و بعداً جارو شوند. گنجایش بالای مخزن دستگاه از دیگر امکانات آن است و کیسه یا پاکت جارو دیرتر پر میشود؛ علاوهبراین نشانگر میزان پرشدن مخزن نیز روی دستگاه تعبیه شده است که به کمک آن پی میبرید که چه زمان به تعویض پاکت یا تخلیهی کیسهی دائمی نیاز دارید. لولهی این جاروبرقی نیز تلسکوپی بوده و از کلید تنظیم مکش هم برخوردار است. روی سری پارویی یا نازل هم کلید پایی تنظیم حالت پارویی قرار گرفته که برای جاروکشی سطح فرش و سرامیک قابلتغییر است. از دیگر قابلیتهای قابلتوجه این مدل میتوان به فیلتر خروجی قدرتمند آن اشاره کرد. جاروبرقی MC-CG713 با برخورداری از فیلتر HEPA، هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه میکند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 685
4,300,000 تومان
اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222
اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222 با طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است.اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222 با قدرت بخار 15 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.
اسپر سوساز مدل RL-222 مجهز به نازل توليد بخار و آب جوش است. كه از آن برای تهيه كاپوچينو و كف شير و اع نوشيدنی های گرم استفاده ميشود.
در اسپرسو ساز مدل RL-222 نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است كه استفاده از آن را ساده كرده است. همچنين اسپرسوساز زیگما مدل RL-222 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است. كه به شما كمك ميكند تعداد بيشتری فنجان قهوه را پيش گرم كنيد و از نوشيدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببريد.
اسپرسو ساز مدل RL-222 دارای دو فيلتر قهوه تك و دوبل است كه شما می توانيد از آنها استفاده كنيد.
پلوپز فیلیپس مدل HD3038 Fuzzy Logic
پلوپز «فیلیپس» مدل «HD3038» یکی از لوازم برقی حرفهای و مدرن این شرکت برای استفاده در آشپزخانه است که از طراحی بسیار زیبا و عملکردهای مختلف بهره میبرد. استفاده از این پلوپز چندکاره فوقالعاده آسان است و طراحی آن نهتنها از کیفیتی قابلتوجه بهره میبرد، بلکه به زیباساختن آشپزخانهی شما و همچنین سهولت پختوپز کمک میکند. مهمترین قابلیتهای این دستگاه پخت برنج، پخت کیک، پخت سوپ، بخارپز و بازگرمکردن است. پلوپز فیلیپس مدل HD3038 امکان پخت برنج را به صورتهای مختلف برای کاربر میسر میسازد که دو مورد آنها عبارتاند از برنج کتهای (Congee) و برنج با تهدیگ (Claypot Rice) که بسیار موردعلاقهی ذائقههای ایرانی هستند. کاربری دستگاه هم بسیار آسان بوده و کافی است مصرفکننده ضمن ریختن آب و دیگر مواد به داخل دیگ و زدن گزینهی منو، روش پخت مربوطه را انتخاب و کلید پخت را فشار دهد. سرعت پخت هم از طریق چند کلید پایین پنل قابل انتخاب است. قابلیت کیکپز نیز از دیگر امکانات بسیار قابلتوجه این مدل بهشمار میرود؛ کافی است ظرف را چرب کرده، مواد کیک را داخل آن بریزید و گزینهی پخت کیک را انتخاب کنید. ظرف تفلون نیز چندلایه و با کیفیت قابلتوجهی تولید شده است. تایمر و گرمنگهدارندهی قابلتنظیم برای طولانیمدت و دستگیرهی قابلچرخش که برای حمل آسان طراحی شده، از دیگر مشخصات این پلوپز زیباست.
جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD
موتور جاروبرقی BGL8GOLDIR بوش بسیار قدرتمند و کم صدا میباشد و توان مصرفی آن 2200 وات است. تکنولوژیIn ‘genius Gold Edition که در این جاروبرقی تعبیه شده، یک تمیزی فوقالعاده را برای شما به ارمغان میآورد. سیستم Power Protect طراحی شده توسط شرکت سازنده با60 درصد قدرت مکش بیشتر باعث میشود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید، همچنین وجود این سیستم باعث افزایش مکش جاروبرقی در زمان نیمه پر بودن کیسه می گردد. سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی در مکش دارد که باعث نتایج عالی در جارو کردن با مصرف انرژی کمتری میشود. این جاروبرقی دارای موتور کمپرسور HiSpin با تیغه های ایرودینامیک و کاملا کالیبره یکی از کم مصرف ترین جاروهای موجود در بازار است. فیلتر این جاروبرقی هپا (HEPA) میباشد که با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می کند و مانع از پخش شدن در محیط میشوند و هوای خروجی 99 درصد بدون ذرات آلرژیزا هستند. همچنین این فیلتر قابل شستشو میباشد. پارویی این مدل جاروبرقی بوش مجهز به Air Bumper است که از ایجاد خطوط سیاه روشن روی مبلمان و از ایجاد خط و خش روی سطوح جلوگیری میکند. حجم کیسه گرد و غبار این مدل جاروبرقی 5 لیتر میباشد که این حجم باعث میشود شما ماه ها از یک کیسه استفاده کنید و در هزینه خرید مداوم کیسه صرفهجویی کنید. پاکت مصرفی این مدل جاروبرقی بوش تیپ G میباشد. وجود 5 عدد کیسه اضافی داخل جعبه دستگاه و برخورداری از شلنگ کنفی از دیگر مزایای این جاروبرقی بشمار میآید. لوازم جانبی همراه جاروبرقی شامل 3 ابزار حرفهای میباشد که شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند درزها و برس سری حرفهای که مجهز به سیستم Silence Sound است که باعث عملکرد بیصدا و آرام میباشد. لوله خرطومی این جاروبرقی بسیار باکیفیت است و به راحتی پاره نمی شود و تغییر شکل نمیدهد. این جاروبرقی بوش با دارا بودن لوله پلاستیکی تلسکوپی خود مناسب هر کاربری میباشد زیرا میتواند به راحتی لوله جاروبرقی را بلند و کوتاه کند. دسته این مدل جاروبرقی ارگونومیک میباشد که باعث سهولت در استفاده از آن میشود.
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713
جاروبرقی مدل «MC-CG713» از جاروبرقیهای کیسهای شرکت «پاناسونیک» (Panasonic) بوده که در رنگهای سفید، آبی و قرمز تولید و عرضه شده است. این دستگاه علاوهبر بهرهمندی از قدرت و کیفیت بالا از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهمترین آنها میتوان به قابلیت دمنده اشاره کرد. گاهی با سریهای مختلف جارو و تغییر قدرت مکش همچنان نمیتوان برخی نقاط دسترسناپذیر بهویژه زیر کابینتها یا مبلمان را بهخوبی جارو کرد؛ اما با قابلیت دمنده در جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 کافی است لولهی خرطومی را به بخش دمنده متصل کرده و دستگاه را با قدرت موردنظر روشن کنید تا گردوخاک یا زبالهها از آن نقطه دور و بعداً جارو شوند. گنجایش بالای مخزن دستگاه از دیگر امکانات آن است و کیسه یا پاکت جارو دیرتر پر میشود؛ علاوهبراین نشانگر میزان پرشدن مخزن نیز روی دستگاه تعبیه شده است که به کمک آن پی میبرید که چه زمان به تعویض پاکت یا تخلیهی کیسهی دائمی نیاز دارید. لولهی این جاروبرقی نیز تلسکوپی بوده و از کلید تنظیم مکش هم برخوردار است. روی سری پارویی یا نازل هم کلید پایی تنظیم حالت پارویی قرار گرفته که برای جاروکشی سطح فرش و سرامیک قابلتغییر است. از دیگر قابلیتهای قابلتوجه این مدل میتوان به فیلتر خروجی قدرتمند آن اشاره کرد. جاروبرقی MC-CG713 با برخورداری از فیلتر HEPA، هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه میکند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
طراحی داخلی
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی
طزاحی میز اداری
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی
طراحی مینیمالیسم
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
حق ثبت اختراع
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد .
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 685
4,300,000 تومان
اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222
اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222 با طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است.اسپرسو ساز زیگما مدل RL-222 با قدرت بخار 15 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.
اسپر سوساز مدل RL-222 مجهز به نازل توليد بخار و آب جوش است. كه از آن برای تهيه كاپوچينو و كف شير و اع نوشيدنی های گرم استفاده ميشود.
در اسپرسو ساز مدل RL-222 نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است كه استفاده از آن را ساده كرده است. همچنين اسپرسوساز زیگما مدل RL-222 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است. كه به شما كمك ميكند تعداد بيشتری فنجان قهوه را پيش گرم كنيد و از نوشيدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببريد.
اسپرسو ساز مدل RL-222 دارای دو فيلتر قهوه تك و دوبل است كه شما می توانيد از آنها استفاده كنيد.
پلوپز فیلیپس مدل HD3038 Fuzzy Logic
پلوپز «فیلیپس» مدل «HD3038» یکی از لوازم برقی حرفهای و مدرن این شرکت برای استفاده در آشپزخانه است که از طراحی بسیار زیبا و عملکردهای مختلف بهره میبرد. استفاده از این پلوپز چندکاره فوقالعاده آسان است و طراحی آن نهتنها از کیفیتی قابلتوجه بهره میبرد، بلکه به زیباساختن آشپزخانهی شما و همچنین سهولت پختوپز کمک میکند. مهمترین قابلیتهای این دستگاه پخت برنج، پخت کیک، پخت سوپ، بخارپز و بازگرمکردن است. پلوپز فیلیپس مدل HD3038 امکان پخت برنج را به صورتهای مختلف برای کاربر میسر میسازد که دو مورد آنها عبارتاند از برنج کتهای (Congee) و برنج با تهدیگ (Claypot Rice) که بسیار موردعلاقهی ذائقههای ایرانی هستند. کاربری دستگاه هم بسیار آسان بوده و کافی است مصرفکننده ضمن ریختن آب و دیگر مواد به داخل دیگ و زدن گزینهی منو، روش پخت مربوطه را انتخاب و کلید پخت را فشار دهد. سرعت پخت هم از طریق چند کلید پایین پنل قابل انتخاب است. قابلیت کیکپز نیز از دیگر امکانات بسیار قابلتوجه این مدل بهشمار میرود؛ کافی است ظرف را چرب کرده، مواد کیک را داخل آن بریزید و گزینهی پخت کیک را انتخاب کنید. ظرف تفلون نیز چندلایه و با کیفیت قابلتوجهی تولید شده است. تایمر و گرمنگهدارندهی قابلتنظیم برای طولانیمدت و دستگیرهی قابلچرخش که برای حمل آسان طراحی شده، از دیگر مشخصات این پلوپز زیباست.
جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD
موتور جاروبرقی BGL8GOLDIR بوش بسیار قدرتمند و کم صدا میباشد و توان مصرفی آن 2200 وات است. تکنولوژیIn ‘genius Gold Edition که در این جاروبرقی تعبیه شده، یک تمیزی فوقالعاده را برای شما به ارمغان میآورد. سیستم Power Protect طراحی شده توسط شرکت سازنده با60 درصد قدرت مکش بیشتر باعث میشود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید، همچنین وجود این سیستم باعث افزایش مکش جاروبرقی در زمان نیمه پر بودن کیسه می گردد. سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی در مکش دارد که باعث نتایج عالی در جارو کردن با مصرف انرژی کمتری میشود. این جاروبرقی دارای موتور کمپرسور HiSpin با تیغه های ایرودینامیک و کاملا کالیبره یکی از کم مصرف ترین جاروهای موجود در بازار است. فیلتر این جاروبرقی هپا (HEPA) میباشد که با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می کند و مانع از پخش شدن در محیط میشوند و هوای خروجی 99 درصد بدون ذرات آلرژیزا هستند. همچنین این فیلتر قابل شستشو میباشد. پارویی این مدل جاروبرقی بوش مجهز به Air Bumper است که از ایجاد خطوط سیاه روشن روی مبلمان و از ایجاد خط و خش روی سطوح جلوگیری میکند. حجم کیسه گرد و غبار این مدل جاروبرقی 5 لیتر میباشد که این حجم باعث میشود شما ماه ها از یک کیسه استفاده کنید و در هزینه خرید مداوم کیسه صرفهجویی کنید. پاکت مصرفی این مدل جاروبرقی بوش تیپ G میباشد. وجود 5 عدد کیسه اضافی داخل جعبه دستگاه و برخورداری از شلنگ کنفی از دیگر مزایای این جاروبرقی بشمار میآید. لوازم جانبی همراه جاروبرقی شامل 3 ابزار حرفهای میباشد که شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند درزها و برس سری حرفهای که مجهز به سیستم Silence Sound است که باعث عملکرد بیصدا و آرام میباشد. لوله خرطومی این جاروبرقی بسیار باکیفیت است و به راحتی پاره نمی شود و تغییر شکل نمیدهد. این جاروبرقی بوش با دارا بودن لوله پلاستیکی تلسکوپی خود مناسب هر کاربری میباشد زیرا میتواند به راحتی لوله جاروبرقی را بلند و کوتاه کند. دسته این مدل جاروبرقی ارگونومیک میباشد که باعث سهولت در استفاده از آن میشود.
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713
جاروبرقی مدل «MC-CG713» از جاروبرقیهای کیسهای شرکت «پاناسونیک» (Panasonic) بوده که در رنگهای سفید، آبی و قرمز تولید و عرضه شده است. این دستگاه علاوهبر بهرهمندی از قدرت و کیفیت بالا از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهمترین آنها میتوان به قابلیت دمنده اشاره کرد. گاهی با سریهای مختلف جارو و تغییر قدرت مکش همچنان نمیتوان برخی نقاط دسترسناپذیر بهویژه زیر کابینتها یا مبلمان را بهخوبی جارو کرد؛ اما با قابلیت دمنده در جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 کافی است لولهی خرطومی را به بخش دمنده متصل کرده و دستگاه را با قدرت موردنظر روشن کنید تا گردوخاک یا زبالهها از آن نقطه دور و بعداً جارو شوند. گنجایش بالای مخزن دستگاه از دیگر امکانات آن است و کیسه یا پاکت جارو دیرتر پر میشود؛ علاوهبراین نشانگر میزان پرشدن مخزن نیز روی دستگاه تعبیه شده است که به کمک آن پی میبرید که چه زمان به تعویض پاکت یا تخلیهی کیسهی دائمی نیاز دارید. لولهی این جاروبرقی نیز تلسکوپی بوده و از کلید تنظیم مکش هم برخوردار است. روی سری پارویی یا نازل هم کلید پایی تنظیم حالت پارویی قرار گرفته که برای جاروکشی سطح فرش و سرامیک قابلتغییر است. از دیگر قابلیتهای قابلتوجه این مدل میتوان به فیلتر خروجی قدرتمند آن اشاره کرد. جاروبرقی MC-CG713 با برخورداری از فیلتر HEPA، هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه میکند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی،
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.